GRUNDLOVSFEST I Veflinge
Vi holder fest fra 14-17 op Bystævnepladsen.Deltag i forskelige quizzer, mød Lokalrådet, Gymnastikafdelingen, vandværket og Borgerforeningen.
Grundlovstale og Nordfynskoret synger bla. dejlige sommersange, og vi synger med på nogle af dem.
Borgerforeningen sørger for at festliggøre byen, ved at sætte flag op. De stiller også telt op, og selvfølgelig bliver der solgt pølser, øl og vand, Mette Købmand sælger kaffe/te, romkugler og anden kage.
Kom op og bliv mindet om hvor heldige vi er i Danmark, at vi har et demokratisk folkestyre. De lover (næsten) godt vejr,